Alla inlägg den 5 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 5 november 2010 19:04

Barnen har åkt till sin pappa och det är alldelles tomt och tyst här hemma. Det enda som låter är katten som spinner.

Här sitter jag nu men en bamsepåse godis, en chipspåse och en god dricka!

Att äta onyttigt dämpar på något konstigt vis en del av ångesten över att inte ha barnen här!

Jag har varit och hämtat ett trumset till Wii:et som min lille son ska få på sin födelsedag, nu ska jag bara finurla ut hur det funkar också, problemet just nu är att jag inte vet hur man gör för att synka trummorna till spelet... hmmm... lite grubblande till och jag hoppas att det löser sig! Hur svårt kan det liksom vara? Tur att man har ett stooooort tålamod.

Dags att återvända till min store påse och wii-spelet!!

Ha en trevlig fredagskväll

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 5 november 2010 15:37


Tävla hos Socosy avslutas 7/11

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 5 november 2010 08:53

Idag är det fredag, den där jobbiga fredagen varannan vecka som innebär ångest!

Alltid samma via och det går liksom aldrig över. Barnen ska åka till sin pappa över helgen och jag tycker att det är grymt jobbigt. De första två åren grät jag och var skitledsen i stort sett hela helgen de var borta. Nu känner jag mig mest tom. De flesta runt omkring brukar säga "men vad skönt med en helg utan barnen!" Men jag blir fruktansvärt rastlös, det är ju inte som det brukar och tyvärr blir ensamheten väldigt påtalig. Det är  inte så att jag är helt ensam men jag är inte den roligaste att spendera fredagskvällen tillsammans med. På lördagen brukar en del av ångesten ha lagt sig och livet känns lite lättare...


Nåja det är ett tag kvar innan de ska åka så jag ska njuta av att umgås med dom extra mycket idag. Men först kommer det en hudvårdskonsult från MARY KAY och ska visa deras produkter. Håller tummarna för att det finns något bra där till mig. Jag har den där tråkiga hudtypen som blir lätt torr och fnasig, har inte hittat någon produkt som riktigt kan hjälpa mig med det, de flesta har ju trots allt biverkningar som gör att man ser ännu värre ut än man gjorde från början...

Använder dock Niveas foundation eftersom den är rätt fett och inte torkar ut min hud ännu mera...

Ha en bra dag!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards