Alla inlägg den 7 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 7 november 2010 11:47

"Jag tävlar hos mammatillknut om en personlig almanacka från Önskefoto.

Var med du oxå här!"

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 7 november 2010 09:36

Urk vilken natt jag haft... igår kväll hade ändå ryggvärken så gott som försvunnit, dock har den återkommit under natten. Känner mig väldigt liten och ynklig idag, man blir ju helt handlingsförlamad när man har ont i ryggen. Jag har vänt och vridit på mig hela natten och det känns som om jag typ inte osvit en blund!

Ska nog ta en varm dusch för att se om det lindrar smärtan lite.

Det mest irriterande är att jag brukar aldrig ha ont i ryggen och dessutom har jag väldigt hös smärtgräns! Brukar inte gnälla för lite huvudvärk eller ont i magen men det här är banne mig outhärdligt.


Idag kommer de underbara prinsarna hem och det ska bli så kul! En myssöndags kväll med dom är helt underbart.

I Eftermiddag blir det en sväng till min kära bror som bor alldelles för långt borta, det blir inte av att vi träffas så ofta längre. Jag ska hämta mina pruttar på vägen så de också kan åka med, de gillar sin morbror riktigt mycket


Ha en bra söndag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards