Alla inlägg den 9 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 9 november 2010 14:03

E snart färdig med mina adventsljus tags, det fattas bara ett band som gör att tagen kan sitta på plats på ljust! Måste nog köpa nya blockljus med...dags att göra "Köpa-inför-julen-lista".


Kommer bli kanon tjusigt när de väl sitter där å ljusen och det är dags att tända det första! Är ju faktiskt inte så himla långt kvar nu..  

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 9 november 2010 12:41

"Jag deltar i tävlingen där TVÅ st har chansen att vinna varsitt presentkort á 500kr/st från Warehouse19 hos Tant Ulrika!"

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 9 november 2010 11:37

Jag vill vinna en Personlig almenacka från www.personligalmenacka.se
- och jag är med och tävlar om en sådan hos www.ninninusens.blogg.se

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 9 november 2010 08:53


Jag tävlar om ett presentkort värde 350kr från Interiora i Nikitas blogg
tävla HÄR du med!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 9 november 2010 08:33

Snacka om att man är facebook beroende, börjar alltid dagen med att i sängen kolla mail och facebook.

Idag var det massor uppdateringar om snö ute, men jag kunde aldrig drömma om vad det var som möte min syn när jag slutligen klev upp ur sängen och kikade ut! Snacka om snö! Plogbilarna går förbi i full fart hela tiden och det verkar inte som om det ska sluta snö på ett bra tag.

Barnen var helt till sig när de fick snön. De älskar snö lika mycket som jag. Mångaanser att jag är en idiot men jag ÄLSKAR verkligen snö. Finns det något som är bättre än att få vara ute, åka pulka, bygga snögubbar och snölyktor, fika med varm choklad eller en grillad korv? Jag bara fullkomligt älskar det iallafall!

Jag hoppas nu att snön är här för att stanna, men det kommer den förmodligen inte göra.


Idag ska jag spendera dagen framför datorn. Är fortfarande sjuk, men jag måste ändå fixa en del saker som snart ska lämnas in i skolan.

I natt ska ett arbete om amerikanska revolutionen påverkan för det nutida Amerikanska styrelsesättet vara inne.

Det är inte så svårt egentligen men är man petnoga och vill ha höga betyg så vill det till att allt blir precis som jag (och läraren) vill.


Lill prinsen får också spendera dagen hemma med mig, har ju fortfarande sommardäck på bilen och det känns rätt onödigt att köra honom till förskolan när det är så mycket snö. Risken är ju att man inte kommer fram...


Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards