Alla inlägg den 11 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 11 november 2010 17:48

Goodiebag

grp-gridimage-db77e4
Tävla hos Gabbies om en goodiebag inehållande: smink, hårprodukter, inredning och annat smått och gott.
Tävlingen pågår till kl. 24.00 17/11-10

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 11 november 2010 13:54

Liten Zumo firar 1 år och lottar ut 3 fina vinster:
1a pris: Byxa, tröja, klänning eller monstermjukis
2a pris: Set mössa och vantar
3e pris: Armband
Pågår till 15 November.

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 11 november 2010 10:41

LifeofJohanna har i samarbete med PaXluX en tävling där du kan vinna ett valfritt väggord/dekor för ett värde av 250kr. Tävla här du med!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 11 november 2010 08:18

Torsdag och jag har legat hemma hela veckan. Ännu ingen förbättring, får hoppas det sker ett under idag så jag kan få sova ordentligt och vakna pigg imorgon.

Hade sett fram emot att få vara ensam nästan hela dagen och bara vila, inte behöva bry mig om någon annan och laga mat vid en speciell tid. Jag är inte bortskämd med att var själv men ibland behövs det faktiskt.

Men nu är det istället den store prutten som är hemma. Han hade igår fått en stjärtlapp i ansiktet och fått ett jack längst ner vid ena ögonbrynet.

Igår eftermiddag fick han huvudvärk och den har hållt i sig, sen om det är pga jacket tror jag kanske inte men han får iallafall vara hemma idag. Jag testade till och med kompis-grejjen, ni vet att är man hemma från skolan så blir det inget lek med kompisar i eftermiddag heller och det funkade, alltså mår han inte ok.

Han har haft väldigt mycket huvudvärk det senaste faktiskt och det oroar mig lite. Jag fick mitt första migrän-anfall när jag var 7 år och det kan ju vara något sådan på G kanske, eller så ser han helt enkelt lite dåligt. FÅr nog ringa skolsköterksan och kolla om hon kan gör att nytt syntest kanske.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan och vila lite, antar att jag får sällskap av prinsen som just nu ligger i sin säng och vilar...

Myspys får det bli nu iaf!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards