Alla inlägg den 13 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 13 november 2010 21:13

Just nu sitter jag i soffan och kollar in "så mycket bättre", tycker de programmet e grymt bra!


Idag vaknade jag tidigt, redan före 8 helt utvilad! Det kändes grymt skönt eftersom jag inte vet när jag vaknade utvilad sist, känns som om det är flera år sedan.

Sedan började dagen med en massa strul och jag orkar inte motgångar just nu, urk säger jag bara.

Tårarna svämmar över hela tiden och frustrationen är enorm. Jag vet itne riktigt hur jag ska få stopp på tårarna, de bara rinner även om jag försöker tänka på INGENTING!

Jag blir ledsen, irriterad på barnen och skäller så de blir ledsna och så får jag dåligt samvete för att jag fått barnen att gråta och så blir det hela en ond cirkel som jag måste bryta. I bland känner man sig bara sååå fruktansvärt usel både som person och mamma, samtidigt vet jag att jag gör väldigt mycket för alla andra, framför allt mina barn, hela tiden!

Efter en del motgångar begav vi oss iaf väg till en  underbar vän!

Hennes sambo tog hand om barnen och vi fick egen tid.

Det resulterade i en shoppingrunda med en del skratt och en sorts nyladdning.

Jag vet inte hur hon gör och oavsett hur hon än gör så ger hon mig enerig, helt underbart!


Snart är det dags att gå och sova, nybäddad säng dessutom är aldrig fel.

Känner mig en aning trött i kroppen och boken på min kudde känns ganska lockande...


I morgon är det farsdag, spännande att se vad den har att erbjuda.


Har funderat på en sak i flera dagar faktiskt... VAR finns min laddstation??

Jag önskar så att jag blir den energiska, positiva och glada människa som jag alltid har varit innan mina deppar...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards