Alla inlägg den 17 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 17 november 2010 18:50

Åh så härligt, halva veckan är nu gjord och jag vet att torsdag och fredag kommer gå super fort, och så är det helg IGEN!!

Har haft redovisning idag och det gick kanon, har ju liksom inte så ont av att prata inför folk, blir mest nervös över att jag inte ska uppfylla kraven på mig själv. Men idag försökte jag att inte ha några krav på mig själv och de funkade bra. Det enda som var jobbigt var att jag skakade som bara den. Förbannade medicin, tycker jag borde sluta skaka snart! Det har blivit bättre men det är fortfarande jobbigt, folk ser ju att man har lite problem att sitta still bara för att man skakar så mycket.

Nu ska jag bada den lille prutten innan vi ska ha onsdagsmys med halv åtta hos mig som sänds från Borås denna veckan, spännande!!


Kommer nog bli lite virkat ikväll med eftersom jag bestämt att det ska bli en pluggfri kväll med popcorn och tv-tittande. Är ju säkert inget att titta på bara för det!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards