Alla inlägg den 22 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 22 november 2010 20:32

Åhh äntligen är det final i Biggest loser Sverige!

Jag har följt dettta program slaviskt och bara fullkomligt älskar det.

Man får en tankeställare varje vecka om sin egen kropp, kosten och motionen.

Jag har egentligen ingenting att klaga på rent kroppsligt men samtidigt så är man så fruktansvärt självkritisk. Visste finns det ställen där även jag tycker att det finns lite för mycket fett, samtidigt så vet jag att liiite mer träning fixar det ganska fort...

Nu ska jag återgå till tv och se vem som vinner och lir Biggest loser Svergie 2010!!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 22 november 2010 17:15

Snacka om att jag har varit trött denna helg, usch och fy! Önskar jag kunde bli lite pigg snart...

Helgen har varit väldigt lugn, har spenderat den mesta tiden ensam och det har varit helt underbart!

Somnade rätt sent i lördagskväll men sov heeeeela natten, i stort sett hela dagen i går och hela natten tills idag.

Snacka om att man behövde sova, jag vaknade utvilad en liten stund innan klockan ringde i morse.


Förhoppningsvis har jag fått tillbaka lite energi som varit borta väldigt länge, hoppas hoppas!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards