Alla inlägg den 28 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 28 november 2010 21:01

Har precis kollat på "Ensam mamm söker"!

Ett program som alltid ger mig blandade känslor.

Jag tycker om spänningen och kärleken, det äventyrliga och det fantasifulla.

Lika mycket som jag tycker om det avskyr jag det!

Grejen är väl att jag blir avundsjuk, jag vill också känna spänning och kärlek. Jag vill också bli bortskämd och älskad för den jag är...

Jag antar att en vacker dag kommer det bli min tur och då är jag beredd!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 28 november 2010 16:50

Tro det eller ej men jag har nu fått tillbaka energin och satt upp ljusstakarna i alla fönster. Nu fattas det bara en förlängningssladd till köket så att jag kan tända hjärtat där.


Har till och med börjat på en krans som ska hänga på dörren...

hej och hå nu är det julstämning igen!!

Just nu är det bara själva stommen som är färdig

  

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 28 november 2010 14:18

 

Presentkort - Hjärtat mitt

"Jag är med och tävlar om ett
presentkort värde 400:- från

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 28 november 2010 12:03

Idag är det första advent och tycker inte att det känns så.

Jag är skit less idag och vill inte ens plocka fram ljusstakarna, vilket brukar vara årets höjdpunkt. Jag bara inte vill, det känns inge kul!

Julen är i vanliga fall det bästa jag vet och jag börjar julpyssla väldigt tidigt, så även iår men något fattas liksom...

Antar att det ändå är dags att ta sig i kragen och iallafall fixa fram adventsljusen till köksbordet så barnen kan få känna att julen snart är här!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards