Alla inlägg den 30 november 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 30 november 2010 20:55

"Hos Tant Ulrika så deltar jag i utlottningen om ett presentkort från Starport Interiör - Heminredning & möbler i new England stil"!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 30 november 2010 20:07

I dag är det tisdag och det är veckans värsta dag!

Jag är alltid som tröttas när det är tisdag och jag förstår inte varför.

Till o med min lärare kommenterade idag att jag såg en aning trött ut, tack för det...

Inställda lektioner gjorde att dagen i skolan blev väldigt kort och det var väldigt skönt.

Tog tag i lite ärenden som har hängt över mig och tog sedan en välbehövlig lunch på stan med en av de bästa vännerna. Händer inte alltför ofta tyvärr, men det var så mysigt med lite egen tid med henne.


På eftermiddagen var det dags för bilbesiktning och jag var förberedd på en dödsdom av lille bilen!

Den klarade sig undan med nååågra fel som ska åtgärdas innan sista december...puh!

Det kunde varit värre än vad det blev, vad gör några tusen när jag sen kan köra min älskade lilla bil ett tag till?


Dags att ta tag i plugget innan kvällen är slut...IGEN!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards