Alla inlägg under januari 2011

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 30 januari 2011 18:30


Tävla hos I Love To om en almanacka från Personlig Almanacka

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 30 januari 2011 18:20

Shit!

Länge sedan jag var här.

Livet rullar ju på i en väldans fart och jag fattar inte vart all tid tar vägen...


Efter att ha varit allergifri i nästan 2 veckor damp det ner ett brev i lådan som talade om att jag hade en mängd allergier och det var precis som om att brevet innehöll ämnen som jag inte tålde. Så fort jag öppnade kuvertet blev jag dålig igen!

I morgon får det återigen bli Vårdcentralen för jag är fruktansvärt trött på att aldrig bli bra. Har varit utan allergi i 2 veckor sedan i augusti och kroppen börjar ta fruktansvärt mycket stryk...


Kärleken har visat sin snälla sida och gjort att jag träffat en helt fantastisk människa! Sååå härligt, den pirrande känslan är hur härlig som helst.

Har dock inga högre förväntningar då allt är relativt nytt och det finns en del saker som måste lösas..

Tyvärr är det så att han har en sambo, de har dock gått i sär och gjorde innan vi började träffas men hon bor fortfarande kvar... när hon väl har flyttat blir allting mycket enklare. Usch vad hemsk jag låter men detta är sanningen! Känner mig väldigt skyldig och full av skuld men behöver egentligen inte göra det. De bor tillsammamsn men det är liksom det enda de har gemensamt också...


Dags att ta tag i helgens plugg nu kanske...


Av pruttprinsarnaochderasmamma - 24 januari 2011 19:35


Jag Är med och tävlar hos Dennis M om en Ipad!
avslutas 2 februari.

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 15 januari 2011 17:33

Almanacka



jag tävlar hos CARINAS VRÅ, om en almanacka från Personligalmanacka.se
Vinnaren dras den 18/1.

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 15 januari 2011 10:52

Snön vräker ner i dag också, helt underbart! Här har vardagen dragit igång med full fart och jag tycker et är hur skönt som helst.Skolan har börjar och jag hade sån tur, schemat är verkligen toppen och det känns som om 2011 kommer bli mitt år!Även kurserna jag ska läsa känns bra och jag hoppas det inte kommer bli allt för svårt...Igår kväll sprang jag på en riktig snygging i affäreen, sketans att jag inte får ur mig något vettigt bara.Känslorna för min stora kärlek har äntligenbörjat svalna, antagligen i takt med art jag insett attt det aldrig blirsom jag vill i alla fall... Har insett att jag kämpar för nåtog som ändå är omöjligt! Killen jag sprang på igår är en person som jag länge varit väldigt nyfiken på. Han har någo som fascinerar mig men jag kan inte säga vad!Springer säkert på honom snart igen och då ska jag, jag ska komma med något vettigt och kanske till och med ta chansen om en fika eller nåt...

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 12 januari 2011 21:21

Såå skönt, livsgnistan har återfunnit sig och jag känner mig mer positiv än på vääääldigt länge.

Känslan är obeskrivlig och den är helt fantastisk!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 12 januari 2011 21:05

Jag är med och tävlar hos Isabell om en almanacka i samarbete med Personlig Almanacka. Var med här du också vettja! "

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 8 januari 2011 21:26


Jag tävlar hos Millah om en egen designad almanacka från tryckdig.se"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards