Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Hoppsan...

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 23 mars 2011 09:00

var väldigt längge sedan jag var här inne överhuvudtaget.

Livet är som vanligt väldigt händeslserikt och ibland undrar jag varför det hela tiden måste hända en massa grejjer. En del är självförvållade andra inte.

Vardagarna präglas av plugg men också en hel del sjuka barn...FORTFARANDE!

Pysslandet har fått stå tillbaka då tiden inte alltid räcker till tyvärr...

De sista tre månaderna har det BARA blivit en virkad sjal till mig och en till min systerdotter.

Dags att återgå till pluggandet kanske, gör om gör rätt!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sitter nedsjunken i soffan, proppmätt efter en tacosmåltid... Det ständiga önskemålet från grabbarna! Barnen käkar chips o på tv:n är det talang. Det enda som fattas är lite vuxensällskap. The girl with no hunger is in love with the man who feens t...

  Dammsugare   Jag tävlar hos Millah om en IRobot Dammsugare från Dammsugaren.se ...

virkade bakverk   Tävla hos Strumpetossa Design Tävlingen avslutas 8 April kl. 20.00 ...

Ny vecka, nya möjligheter. I dag börjar jag kursen Historia B, hoppas den kommer bli lite enklare än ShB... Får väl se hur detta kommer att gå :S Nu verkar det äntligen som om våren är starkt på ingående, hoppas hoppas. Är riktigt trött på snö,...

Dagens att göra lista är låååång... Började med att göra mitt teoretiska delprov i ShB och sen den obligatoriska närvarouppgiften. Nu ska jag BARA opponera, komplettera, plugga, tvätta, diska, städa, laga mat, hämta barn och kalasa! Idag fyller m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards