Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

just nu är jag trött på livet!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 8 januari 2011 20:25

Folk uppfattar mig som en väldigt stark person med stort psyke. Absolut, det är jag, men ibland är blir det jobbigt till och med för mig.

Just nu är jag så fruktansvärt trött på livet, och då spelar det ingen roll hur stark man är som människa. Det viktigaste tror jag ändå är att man tillåter sig själv att vara svag och vara ledsen.

Har under många år haft väldigt mycket motgångar och alltid tänkt att jagh klarar av det, intalat mig själv att starka människor får mer utmaningar än andra men just nu tvivlar jag. Är så förbannat trött på allt oflyt, alla motgångar så jag vet itne vart jag ska ta vägen. Det är någonting hela tiden, och jag menar verkligen hela tiden. Är det itne bilen som krånglar så är det sjuka barn, tänder som går sönder, allergichock efter allergichock, teknikprylar som bara strular, skolan som fuckar, missförstånd, osämja... listan kan ju göras såååå lång.

Sjukvården är helt piss då man inte är prioriterad när man har allergi, sen att man är tungandad och medicinerna inte hjälper, det spelar ingen roll... Jag tror att det är just allergi biten som håller på att ta knäcken på mig.

Jag är trött hela tiden men kan inte sova för kroppen går på högvarv hela tiden. Hjärtat rusar och slår alldeles för många slag och dessutom väldigt ojämna slag, Kroppen skakar, menen darrar och huvudet spränger... allt detta pågrund av biverkningar på mediciner som egentligen inte hjälper utan snarare orsakar andra skitgrejjer i stället.

Det finns de som har det värre men jag är trött på skiten nu!

Jag vill inget annat än att få sova ordentligt och få tillbaka min energi!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sitter nedsjunken i soffan, proppmätt efter en tacosmåltid... Det ständiga önskemålet från grabbarna! Barnen käkar chips o på tv:n är det talang. Det enda som fattas är lite vuxensällskap. The girl with no hunger is in love with the man who feens t...

  Dammsugare   Jag tävlar hos Millah om en IRobot Dammsugare från Dammsugaren.se ...

virkade bakverk   Tävla hos Strumpetossa Design Tävlingen avslutas 8 April kl. 20.00 ...

Ny vecka, nya möjligheter. I dag börjar jag kursen Historia B, hoppas den kommer bli lite enklare än ShB... Får väl se hur detta kommer att gå :S Nu verkar det äntligen som om våren är starkt på ingående, hoppas hoppas. Är riktigt trött på snö,...

Dagens att göra lista är låååång... Började med att göra mitt teoretiska delprov i ShB och sen den obligatoriska närvarouppgiften. Nu ska jag BARA opponera, komplettera, plugga, tvätta, diska, städa, laga mat, hämta barn och kalasa! Idag fyller m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards