Alla inlägg den 6 december 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 6 december 2010 22:04


"Jag är med och tävlar hos http://Loon.blogg.se om ett fint pris från nivea, värt 600kr. Var med du också här!"

Tävlingen pågår i en vecka och avslutas den 12/12 Söndag kl 00.00
L Y C K A  T I L L!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 6 december 2010 21:57

Jag tävlar om ett par valfria tofflor från Bobux inne hos Milliez
Var med och tävla HÄR du med!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 6 december 2010 21:47

Det är så fruktansvärt tröttsamt med sjuka barn, tycker att jag inte är annat än hemma med framför allt den lille prinsen.

Nu har han varit väldigt gnällig till och från i flera veckors tid, blivit väldigt lätt ledsen och väldigt tjurig. Detta brukar vara ett tecken på att det är någon sjukdom på G. Jag har väntat och väntat...

Nu i kväll har det varit mycket gråt för ingenting, kroppstemeraturen visar en förhöjning så nu hoppas jag att skiten ÄNTLIGEN vill bryta ut. Man vet ju själv hur det är när man känner i kroppen att något är fel men det händer liksom inget och hur frisk man är efter att skiten väl har verkat ut ur kroppen.

Vi får väl se hur natten blir, han har en tendens att vara vaken mycket och gnälla på nätterna när han är sjuk så det kan bli en natt med lite sömn. Men vad gör väl det, sova kan man alltid göra någon annan gång, är ju trots allt ändå inte så bortskämd med sömn eftersom jag alltid tycks sova väldigt dåligt nu för tiden...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards