Alla inlägg den 13 december 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 13 december 2010 13:50

Äntligen har jag fått iväg min beställning till Panduro. Den har legat i köket i ort sett hela hösten. Ska bli såå himla kul att få paketet, nu väntar jag med spänning. Finns en del grejjer där i som jag och barnen ska fixa med innan det blir julafton...

Har även slängt i väg en beställning på cdon, lite nya skivor till mig och ett spel till barnen. Har köpt ett spel till den store innan men insåg när jag fick hem det att det var från 12 år och det känns inte riktigt bra eftersom han bara är 8. Detta spel kommer passa honom mycket bättre.

De följande dagarna kommer att bestå av råpluggning. Håller på med instuderingsfrågor till 2 muntliga prov som ska göras denna vecka och ett hemprov.

Puh, det ska verklign bli skönt med jullov!


Börjar få mer och mer ångeset för att jag ska vakna alldelles ensam på julkafton. Det är självvalt eftersom jag vill spendera så mycket som möjligt av julen tillsammans med pruttprinsarna. de kommer att vakna hos pappa på julafton och kommer hem till mig på förmiddagen. Trots att jag valt att ha det så, så känns det ändå jobbigt att vara ensam. På julafton ska man inte behöva vakna ensam. Jag kan alltid sova hos mamma och pappa men det känns inte riktigt bra det heller.

Vi får se hur det blir, nu måste jag återvända till den internationella politiken och kalla kriget...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards