Alla inlägg den 18 december 2010

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 18 december 2010 11:36

 

"Jag tävlar hos LifeofJohanna om en valfri personlig almanacka från personligalmanacka.se. Skynda vara med du med!"

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 18 december 2010 11:23

Jag är med och tävlar hos Fnulan om ett smycke hos PS-Design!
Lycka till!

Tävlingen avslutas den 23/12

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 18 december 2010 11:15

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag kommer bli galen!
Den stora kärleken går bara inte glömma, har man inte glömt den på flera år kommer man då någonsin glömma den?

Har haft ett samtal med honom i natt, ett väldigt långt sådant.

Vi har pratat om allt som vi tidigare inte velat prata om eftersom det har varit jobbigt för båda två. Tårlöst var det väl inte i natt heller och det känns som om man inte kommer någonvart.

Han berättade om saknaden men det svåra i att det är som det är.

Jag i min tur berättade också om saknaden och det blev mycket ältande, varför? det finns ingen som han, det finns ingen som fått mig att känna mig så hel, ingen som gjort så starkt intryck på mig, ingen som fått så djupa känslor att blomma! Hur kan man leva utan det? Jag önskar fortfarande varje dag att jag fick osmna brevid honom, vakna brevid honom. Det är fruktansvärt svårt att inte ringa honom när det hänt något, vare sig det är positivt eller negativt. Det finns ingen som kan få mig på andra tankar på samma sätt som han.

Dags att ta tag i dagen och pynta med tomtar, julpynta och julpyssla.

Kärleken ligger där under ytan hela tiden, förhoppningsvis lite mer undanträngd i dag än annars...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards