Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Det bästa med julen...

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 25 december 2010 11:29

Jaha då var julafton förbi...

Många klappar blev det, antar att jag har varit vääääldigt snäll i år :D

Men den bästa julklappen av dem alla är åndå lyckliga barn! Jag kan själv komma ihåg känslan när man var liten och fick det som man önskat sig heeeela året, vilken lycka! Mina barn fick som vanligt alldeles för mycket julklappar men de var hur nöjda som helst.

Julafton firades tillsammans med familj och vänner med många skratt och underbara stunder. Ytterligare en jul att lägga i minnet och plocka fram när livet är grått!

Vi började så smått smida en del planer för 2011 och det känns som om nästa år kommer bli mitt år...eller jag hoppas det iallafall.

Idag blir det tradiotionsenlig måltid hos mamma och pappa tillsammans med alla syskon och syskonbarn, alltid lika spännande. Vi är ganska många och under dessa måltider kan allting hända. Brukar alltid vara någon som slår sig, någon som tjurar, någon osm inte gillar maten, minst ett glas läsk på mammas nytvättade duk, ja listan kan ju göras enorm... men som sagt alltid lika spännande och framför allt alltid lik roligt att träffa alla.


God fortsättning

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sitter nedsjunken i soffan, proppmätt efter en tacosmåltid... Det ständiga önskemålet från grabbarna! Barnen käkar chips o på tv:n är det talang. Det enda som fattas är lite vuxensällskap. The girl with no hunger is in love with the man who feens t...

  Dammsugare   Jag tävlar hos Millah om en IRobot Dammsugare från Dammsugaren.se ...

virkade bakverk   Tävla hos Strumpetossa Design Tävlingen avslutas 8 April kl. 20.00 ...

Ny vecka, nya möjligheter. I dag börjar jag kursen Historia B, hoppas den kommer bli lite enklare än ShB... Får väl se hur detta kommer att gå :S Nu verkar det äntligen som om våren är starkt på ingående, hoppas hoppas. Är riktigt trött på snö,...

Dagens att göra lista är låååång... Började med att göra mitt teoretiska delprov i ShB och sen den obligatoriska närvarouppgiften. Nu ska jag BARA opponera, komplettera, plugga, tvätta, diska, städa, laga mat, hämta barn och kalasa! Idag fyller m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards