Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Fredagsångest och Mary Kay

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 5 november 2010 08:53

Idag är det fredag, den där jobbiga fredagen varannan vecka som innebär ångest!

Alltid samma via och det går liksom aldrig över. Barnen ska åka till sin pappa över helgen och jag tycker att det är grymt jobbigt. De första två åren grät jag och var skitledsen i stort sett hela helgen de var borta. Nu känner jag mig mest tom. De flesta runt omkring brukar säga "men vad skönt med en helg utan barnen!" Men jag blir fruktansvärt rastlös, det är ju inte som det brukar och tyvärr blir ensamheten väldigt påtalig. Det är  inte så att jag är helt ensam men jag är inte den roligaste att spendera fredagskvällen tillsammans med. På lördagen brukar en del av ångesten ha lagt sig och livet känns lite lättare...


Nåja det är ett tag kvar innan de ska åka så jag ska njuta av att umgås med dom extra mycket idag. Men först kommer det en hudvårdskonsult från MARY KAY och ska visa deras produkter. Håller tummarna för att det finns något bra där till mig. Jag har den där tråkiga hudtypen som blir lätt torr och fnasig, har inte hittat någon produkt som riktigt kan hjälpa mig med det, de flesta har ju trots allt biverkningar som gör att man ser ännu värre ut än man gjorde från början...

Använder dock Niveas foundation eftersom den är rätt fett och inte torkar ut min hud ännu mera...

Ha en bra dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sitter nedsjunken i soffan, proppmätt efter en tacosmåltid... Det ständiga önskemålet från grabbarna! Barnen käkar chips o på tv:n är det talang. Det enda som fattas är lite vuxensällskap. The girl with no hunger is in love with the man who feens t...

  Dammsugare   Jag tävlar hos Millah om en IRobot Dammsugare från Dammsugaren.se ...

virkade bakverk   Tävla hos Strumpetossa Design Tävlingen avslutas 8 April kl. 20.00 ...

Ny vecka, nya möjligheter. I dag börjar jag kursen Historia B, hoppas den kommer bli lite enklare än ShB... Får väl se hur detta kommer att gå :S Nu verkar det äntligen som om våren är starkt på ingående, hoppas hoppas. Är riktigt trött på snö,...

Dagens att göra lista är låååång... Började med att göra mitt teoretiska delprov i ShB och sen den obligatoriska närvarouppgiften. Nu ska jag BARA opponera, komplettera, plugga, tvätta, diska, städa, laga mat, hämta barn och kalasa! Idag fyller m...

Ovido - Quiz & Flashcards