Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Å så var det lördag!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 6 november 2010 09:43

Jag fick igång trummorna till slut igår, vilken lycka! Fick även igång micken och kunde sjunga lite... tur att man har grannar som aldrig klagar. Jag skulle kunna stå här och vrålsjunga till tidig morgon och de skulle inte säga ett ord! De anser att det är dom som stör mig och inte tvärtom, så skulle jag sjunga och sedan be om ursäkt så skulle de ta på sig skulden och ursäkta för att de har stört mig!

I dag är det lördag och ångesten är inte lika stor. Idag blir dert nog till att åka och shoppa en sväng. Kanske inhandla lite julklappar eller nåt. Jag är den typen som springer i panik dagarna före jul och tokköper julklappar utan egentlig eftertanke. I år ska jag itne vara den personen utan vara ute i god tid...haha... får se hur detta går, men jag har faktiskt köpte en hel del redan och det känns väldigt skönt.

Nu är det strax dags att hoppa in i duschen och förbereda mig inför dagen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sitter nedsjunken i soffan, proppmätt efter en tacosmåltid... Det ständiga önskemålet från grabbarna! Barnen käkar chips o på tv:n är det talang. Det enda som fattas är lite vuxensällskap. The girl with no hunger is in love with the man who feens t...

  Dammsugare   Jag tävlar hos Millah om en IRobot Dammsugare från Dammsugaren.se ...

virkade bakverk   Tävla hos Strumpetossa Design Tävlingen avslutas 8 April kl. 20.00 ...

Ny vecka, nya möjligheter. I dag börjar jag kursen Historia B, hoppas den kommer bli lite enklare än ShB... Får väl se hur detta kommer att gå :S Nu verkar det äntligen som om våren är starkt på ingående, hoppas hoppas. Är riktigt trött på snö,...

Dagens att göra lista är låååång... Började med att göra mitt teoretiska delprov i ShB och sen den obligatoriska närvarouppgiften. Nu ska jag BARA opponera, komplettera, plugga, tvätta, diska, städa, laga mat, hämta barn och kalasa! Idag fyller m...

Ovido - Quiz & Flashcards