Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Måndag hela dagen

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 15 november 2010 07:13

Ny vecka, nya utmaningar!


Har sovit fruktansvärt dåligt inatt. Beror förmodligen på att jag ska till skolan idag. Är ju trots allt nästan 2 veckor sedan jag var där och då blir det lite pirrigt igen. Har dock bara två lektioner idag och jag hoppas att det ska gå bra...

Ska försöka att inte ha så höga krav på mig själv, men det är lättare sagt än gjort!
Om jag bara kunde sänka min egen ribba så hade nog det mesta känts lite enklare inbillar jag mig iallafall...men det återstår väl att se om jag fixar att göra det.


Barnen sitter här brevid mig i soffan och käkar mysfrukost framför svampbob!

Dags att ta tag i dagen och allt vad det innebär.

Ska räkna lite matte innan skolan med hade jag tänkt...


See ya´


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sitter nedsjunken i soffan, proppmätt efter en tacosmåltid... Det ständiga önskemålet från grabbarna! Barnen käkar chips o på tv:n är det talang. Det enda som fattas är lite vuxensällskap. The girl with no hunger is in love with the man who feens t...

  Dammsugare   Jag tävlar hos Millah om en IRobot Dammsugare från Dammsugaren.se ...

virkade bakverk   Tävla hos Strumpetossa Design Tävlingen avslutas 8 April kl. 20.00 ...

Ny vecka, nya möjligheter. I dag börjar jag kursen Historia B, hoppas den kommer bli lite enklare än ShB... Får väl se hur detta kommer att gå :S Nu verkar det äntligen som om våren är starkt på ingående, hoppas hoppas. Är riktigt trött på snö,...

Dagens att göra lista är låååång... Började med att göra mitt teoretiska delprov i ShB och sen den obligatoriska närvarouppgiften. Nu ska jag BARA opponera, komplettera, plugga, tvätta, diska, städa, laga mat, hämta barn och kalasa! Idag fyller m...

Ovido - Quiz & Flashcards