Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Virkade stolsdynor!

Av pruttprinsarnaochderasmamma - 15 november 2010 20:18

Måndagen snart avklarad! Känns som om dagarna och veckorna susar förbi alldelles för fort, hinner liksom inte med.

I dag har jag faktiskt inte stressat det minsta!! Är riktigt stolt över mig själv. Var ute i god tid i morse och körde faktiskt 70 på 70-väg till och med, brukar alltid köra bara liiiite över hastigheten. Ingen stress i skolan och ingen när jag åkte där ifrån. Ingen stress efter dagishämtning och ingen stress hemma. Helt underbart, tänk om man kunde vara stressfri jämt och ständigt, då ha de livet varit behagligt tror ja.


På eftermiddagen i dag började jag virka lite på en stolsdyna som jag vill ha på stolarna i köket. Från början var det meningen att jag skulle sy snygga stolsdynor med en liten kappa på men så kom jag på att jag istället kunde virka dom!

Nu blir det liksom som en stor mormorsruta och jag hoppas att det kommer bli kanonbra...

Eftersom mitt hem är inrett med mest vitt och svart kommer dynan att bli just vit och svart men dessutom grå.


Kommer en bild i morgon då den kanske börjar se ut som en dyna...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sitter nedsjunken i soffan, proppmätt efter en tacosmåltid... Det ständiga önskemålet från grabbarna! Barnen käkar chips o på tv:n är det talang. Det enda som fattas är lite vuxensällskap. The girl with no hunger is in love with the man who feens t...

  Dammsugare   Jag tävlar hos Millah om en IRobot Dammsugare från Dammsugaren.se ...

virkade bakverk   Tävla hos Strumpetossa Design Tävlingen avslutas 8 April kl. 20.00 ...

Ny vecka, nya möjligheter. I dag börjar jag kursen Historia B, hoppas den kommer bli lite enklare än ShB... Får väl se hur detta kommer att gå :S Nu verkar det äntligen som om våren är starkt på ingående, hoppas hoppas. Är riktigt trött på snö,...

Dagens att göra lista är låååång... Började med att göra mitt teoretiska delprov i ShB och sen den obligatoriska närvarouppgiften. Nu ska jag BARA opponera, komplettera, plugga, tvätta, diska, städa, laga mat, hämta barn och kalasa! Idag fyller m...

Ovido - Quiz & Flashcards